17 januari 2013

Budget eller Lyx?

Jag har länge använt mig utav Kerastase olja, den är gudomlig! Jag tycker dock att det svider i plånboken en aning. Jag använder olja i håret minst en gång om dan, oftast morgon och kväll. Har äntligen hittat en olja som jag hoppas motsvarar det jag är ute efter. L´Oréal Paris, Elvital Extraordinary Oil är en olja som jag för tillfället använder. Oljan luktar jätte gott, är dryg och håret upplevs inte fettigt efteråt. Det ända jag är osäker på är om oljan verkligen går in på djupet och ge fukt åt håret, eller om det bara är uppfräschning för syns skull. När jag använder mig utav Kerastase olja så ser och känner jag skillnad. Har inte använt Elvital oljan tillräckligt för att avgöra om den fungera lika bra.

- L´Oréal Paris, Elvital Extraordinary Oil 100ml 115:- (Vart ni kan beställa och läsa mer om oljan hittar ni här)
- Kerastase 125 ml 325:- (hittade den för 293:- här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar