4 augusti 2013

INSPIRATION FRÅN SERIER!

Jag kollar ganska mycket på serier såsom, One Tree Hill, Gossip Girl och Pretty Little Liars. Förutom att jag tycker det är roligt att se storyn så är deras styling något jag kollar in. Kanske låter konstigt att sitta och titta på hur dom är klädda osv. men jag får mängder med inspiration på det viset. Jag granskar skådisarna från topp till tå haha.

Det kan även vara ett tips när man har noll inspiration, sätt på din favorit serie och se om du hittar någon snygg hårfärg, frisyr, nagellack, byxor, väska eller liknande som du kan tänka dig ha och gör det till något eget. Det kanske är så enkelt att du ser ett par skor med klack som rollfiguren har på dig under ett avsnitt som liknar dina egna, du tyckte att hon matchade skorna ur snyggt till ett par slim fit jeans. Kör på desamma. Men tänk på att det är aldrig roligt att kopiera, utan gör om till ditt eget.
Gör ni detsamma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar